Mie oon ollu onnelline. Miusta on tuntunu vitun hyvältä pitkän aikaa. Reilun kuukauden ainakin, ja se on ollu ihanaa.
Mie seurustelen nykyään. Oltu huikeet 2 viikkoo yhessä, mut silti se on ihan kivaa. Hei IHAN kivaa. Mie en oikeen tajuu. Miusta on tosi kivaa olla hänen kanssaan ja kaikkee. Välillä ei tee mieli olla tän pojan kanssa. Ja muutenkaan mie en oo varma, et onks tää vaa tätä hetken huumaa, ja sit ku tutustun toiseen paremmi ni kaikki menee pieleen. Mie en jaksa semmosta. Mie en jaksa sitä eroamisjuttua. Ja sit ku mie aattelen, ni myö ei ees olla samanlaisia. Onks se vaa se läheisyys mitä myö saahaa toisiltamme, sekö meijät pitää yhessä. Mie en kyl viel osaa sanoo et mie seurustelen, tai ehkä mie en halua. Vittu minä en tiiä.

Vaikka miula on vitun kova ikävä miu entistä, ni silti se ei enää estä minuu seurustelemasta toisen kanssa. Tai emmie tiiä.

Tänään tuli kauheen ikävä kohtaus illalla. Ja kuuntelen jotain semmosia biisejä mitä tuli siihen aikaan radiosta paljon. Tää on tyhmää.

Miula on niin sekava olo ! Miula ei pitkää aikaa ollu tälläne olo, mut nyt. Minnuu kai pelottaa, et miun on jossain vaiheessa erottava hänestä. Ja mie en jaksa semmosta, minnuu pelottaa se. Minnuu ahistaa se ihan mielettömästi. Työ ette voi tajuta miten paljon minnuu ahistaa. Minnuu pelottaa se ku mie jossai vaiheessa keksin etten haluakkaan olla hänen kanssaan, ja sit joudun sanomaan sen hänelle.
Ei ois pitäny edetä näin nopeesti ! Mie en ees tuntenu häntä kunnolla. Jotenki se vaan kolahti korkealta ja kovaa, kun ekan kerran kunnolla juteltiin. Ja molemmat oltiin SELVIN PÄIN. Oon tienny tän pojan ala-asteen ekalta luokalta lähtien, ja nyt oon jo lukiossa, jossa hänkin myös on. Ja jotenkin, nyt vasta ollaan kunnolla tutustuttu. Ääh, vittu elämä on niin vaikeeta. Vaikkei se oikeesti oo, mut kuitenki minnuu inhottaa ja teen siitä vaikeeta.

Tää miun nykyinen POIKAYSTÄVÄ on nyt mesessä, ja mie oon ihan pelle ja oon offlinessä. Tai siis näyn muille offlinenä, vaikka oikeesti olen mesessä. Jotenki mie en haluu jutella hälle ku hää on nii ilone.




Miula on ikävä sitä yhtä ainutta poikaa.